Do you Rock much?

 You probably know by now that I love spikes, studs, skulls and other rock inspired accessories.  So here is part of my collection of golden accessories that I got this summer, most of them are actually new in. 
 As for the new naillpolish that I got, I have to say it is just perfect! 
Black has always been a favorite for me when it comes to nailpolish so when I found this Dior Rock Coat  I had to have it!
What are your latest buys?


Probabil deja stiti ca  imi plac tepii, tintele, craniile si multe alte accesorii de inspiratie rock. Azi va prezint o mica parte din colectia mea de bijuterii aurii cumparate vara asta, multe din ele fiind achizitii recente.
Cat despre lacul e unghii ,trebuie sa va spun ca e divin!
Negrul este intotdeauna preferatul meu cand e vorba de unghii asa ca atunci cand l-am vazut pe acesta de la Dior, Rock Coat, am spus ca trebuiie sa il am.
Voi ce ati mai cumparat ?






0 comments:

Post a Comment