Losing a friend...

 It is so sad when you lose someone you care about so much and you know he might not come back ever again. You always picture the last time you saw him, and then you think: What if I will never see him again? 
Yes, I am talking about my dog, Lucky. A few nights ago, he opened the front gate and ran away God knows where. I am very sad that he is gone, but I still hope that we will spend Christmas together this year too. I miss him so much and I want him back home:(. If you happend to find him or know anything about him, please let me know. my number:..0723923591. He was wearing a white bandana with red polka dots and a metallic bone shaped pendant . 
Here are some pictures with him from our photoshooting for "Casa si Gradina magazine" and other random pictures .


Este atât de trist când pierzi pe cineva la care ti  atat de mult şi ştii că poate nu se va mai intoarce vreodată. Vei avea mereu în minte imaginea când l-ai văzut ultima oară, si apoi te gandesti: Dacă nu îl vei mai vedea niciodată?
Da, este vorba despre câinele meu, Lucky. În urmă cu câteva nopţi, a deschis poarta din faţă şi a fugit Dumnezeu ştie unde. Mă întristează faptul că dimineaţa când mă trezesc el nu e în curte, şi nu se mai furişează în casă să stea cu noi, dar eu încă mai sper că ne vom petrece Crăciunul împreună anul acesta. Îmi lipseşte foarte mult şi îl vreau înapoi acasă. Dacă îl vedeţi prin oraş, (Timişoara,) sau aveţi ceva info de ajutor anunţaţi-mă vă rog. 0723923591 Ultima dată purta un batic alb cu buline roşii şi un pandantiv metalic în formă de os.
Iată câteva poze cu el de la şedinţa noastră foto pentru revista "Casa si Gradina revista" şi alte imagini aleatorii cu el.















0 comments:

Post a Comment