PureEssentia Colorful Jewelry

Here is the interview with the designer of PureEssentia, Lia Santos Figueira.
I want to thank her for being so cooperative and I wish her all the succes in the world because she deserves it, her jewelry is really special and she puts a lot of work and heart in making every piece! I hope you enjoy this short journey through her thoughts, dreams and expectations.


Aici aveţi interviul cu creatoarea bijuteriilor PureEssentia, Lia Santos Figueira. Aş vrea să îi mulţumesc pentru cooperare şi să îi doresc pe această cale tot succesul din lume pentru că îl merită din plin. Bijuteriile sale sunt chiar speciale; ea pune suflet pe lângă multă muncă în crearea fiecărei piese! Sper să vă placă această mică incursiune prin gândurile,  visele şi speranţele sale.

1.      Tell me a bit about yourself. Your passions, hobbies and dreams.

  1. It’s always a little bit difficult to talk about ourselves. But here’s what I can say: I have a passion for life: I do believe in “somewhere over the rainbow” , I believe in happy endings, in love, in genuine laughsJ My dream? To be able to change the world! Meanwhile, I do some jewelry in my spare time J

    2. How did you start your business?, what motivated you in doing this?

    I started PureEssentia last year, just for fun. I didn’t expect, at all, that after a few months, there would be people from all over the globe wearing and buying my stuff! It was really a very nice surprise.

    3. Do you have a degree in arts or are you self-taught?

    No, i have a degree in Law, wich has nothing to do with arts! But even before I went to college, I used to paint, draw and use my hands to “give wings” to my imagination, so I started trying new techniques and applying it to new concepts.

    4. Where do you get your inspiration from?

    I honestly can say that I get my inspiration from everywhere, but I probably am more inspired by music: I love creating new items listening to jazz.

    5. What do you do when you lose your confidence? How do you get back up?

    I have an amazing husband that’s my best friend and he always knows the right way to get me on track again..other times, it’s like I’ve told you: I believe in “ somewhere over the rainbow”.

    6. I see your latest designs are in style right now, do you design according to trends?

    Sometimes, but above all, I don’t mind the trends if I don’t like them. I only keep my mind on the hot trends if they suit my taste…

    7. What are your future plans for this business?

    Despite that it started with no plans attached, right now I wish that PureEssentia could be recognized more and more. A physical store is something just too premature to thing about, at least right now.

    8. Describe an outfit that would be perfect for one of your statement necklaces, and where you see it being worn.

    Hum..The neon necklaces would look great with a simple casual outfit – a plain white tank and a pair of jeans, but they would also be stunning for an excentric and boho bride that just needs some color in the middle of all that white!
    As for the friendship bracelets, some of them are perfect for every bohemian woman out there, the other (like the PURESSE Line ones or the BLACK GLAM) are more for those women who like it trendy, yet glamourous.

    9. Tell me what is until now, your biggest achievement, that you are really proud of?

    As for PureEssentia, definitely being invited by a known artist to draw and make some items for her upcoming video clip and tour.

    10. Favorite season(ss or fw) in fashion and why?
    SS! The sunkissed skin makes every outfit look better! Also, the clothes, the accessories, etc., are more fluide, lighter and happier. People are also happier and that affects everything, including the way they “wear” fashion.

    11. A tip for the readers. How to make a simple, elegant outfit stand out ?
    Very easy! A stunning statement piece of jewelry, like PureEssentia necklaces, for example! They may be more expensive, it’s true, but they will sure drive all the attentions to you.

    12. Where can we buy your designs?
    Currently at:

    www.pureessentia.net
    www.etsy.com/shop/PureEssentia

    and PureEssentia LOVES custom orders! Just send an e-mail to pure.essentia@gmail.com I’m sure we can make your “dreams” come true!



 
1         Spune-mi  puţin despre tine.Pasiunile tale, hobby-uri şi vise.

Este întotdeauna un pic mai dificil să vorbim despre noi înşine. Dar ceea ce pot spune este ca  am o pasiune pentru viaţă: eu nu cred în "undeva peste curcubeu", eu cred în finaluri fericite, în dragoste, în zâmbete autentice şi in visele mele. Pentru a fi capabil de a schimba lumea! Între timp, eu creez bijuterii în timpul meu liber.

2         Cum ai început această afacere , ce te-a motivat să faci asta şi nu altceva?

Am început PureEssentia anul trecut, doar pentru distracţie. Nu m-am aşteptat deloc, ca după câteva luni, oameni din întreaga lume sa cumpere si sa poarte bijuterii create de mine! A fost într-adevăr o surpriză foarte plăcută.

3         Ai terminat o şcoala în domeniul artelor sau eşti autodidact?

Nu, am o diplomă în Drept, ce are nimic de-a face cu arta! Dar, chiar înainte de a incepe facultatea, mi-am folosit imaginatia pentru a picta, a desena şi de a-mi folosi mainile pentru a "da aripi", imaginaţiei mele, aşa că am început sa incerc tehnici si concepte noi.

4         Dacă rămâi fara inspiraţie, ce faci să o regasesti?

Sincer, pot spune că imi găsesc inspiraţie de peste tot, dar eu sunt, probabil, mai mult inspirată de muzică: Îmi place sa creez bijuterii noi ascultand jazz.

5         Ce faci atunci când iti pierzi increderea? Cum te ridici?
Am un sot extraordinar, care este cel mai bun prieten al meu si el stie intotdeauna modul corect de a ma  aduce pe drumul cel bun din nou .. alte ori, e ca si cum v-am spus: Eu cred în "undeva peste curcubeu".

6         Am observat ca noile tale bijuterii se încadrează foarte bine in noile tendinţe. Creezi confrom trendurilor?
Uneori, dar mai presus de toate, nu iau in seama tenintele dar nu sunt pe gustul meu. Creez conform tendinţelor doar dacă consider că se potrivesc cu viziunea mea.

7         Care sunt planurile tale de viitor pentru această afacere?

În ciuda faptului că a început fara nici un plan, acum imi doresc ca  PureEssentia să fie recunoscută tot mai mult. Un magazin fizic este ceva prea prematur, cel puţin acum.


8         Descrie ţinuta  perfectă pentru una din coliere create de tine.
      Hmmm .. colierele neon ar arăta grozav cu o ţinută casual simplă o bluză albă  şi o pereche  de blugi, dar ele ar fi, de asemenea, uimitoare pentru o mireasăexcentrică  ,  boho care are nevoie de puşină culoare  peste tot albul ţinutei.

9         În ceea ce piveşte brăţările prieteniei, unele dintre ele sunt perfecte pentru orice femeie boemă altele (cum ar fi celele din PURESSE Line sau Glam BLACK) sunt mai mult pentru acele femei care doresc să fie la modă, dar pline şi  de farmec.

10     Spune-mi care este până în prezent, cea mai mare realizare a ta , de care eşti foarte mândră?

În ceea ce priveşte PureEssentia, cu siguranţă, fiind invitat de către un artist cunoscut pentru desenaşi a crea câteva bijuterii pentru noul ei videoclip şi turneu.

11      Anotimpul preferat (ss sau FW), şi motivul pentru care îl preferi?
SS!Pielea bronzată face orice ţinută să arate mai bine! De asemenea, hainele, accesoriile, etc, sunt mai fluide, mai uşoare şi mai vesele. Oamenii sunt şi ei mai fericiţi fapt ce se răsfrânge asupra ansamblului , inclusiv modul în care "poartă" ţinutele..


12     Un sfat pentru cititori. Cum sa faci o tinuta simpla, elegantă să iasă în evidenţă?
Foarte simplu! O bijuterie masivăi, cum ar fi colierele PureEssentia, de exemplu! Ele pot fi mai scumpe, e adevărat, dar cu siguranţă vor aduce toate privirile spre tine.

13     De unde putem cumpăra creaţiile tale?

În prezent, la:

www.pureessentia.net
www.etsy.com / magazin / PureEssentia

PureEssentia  IUBEŞTE comenzile personalizate! Doar trimite un e-mail la pure.essentia @ gmail.com

Sunt sigură că putem face visele tale să devină realitate!


















0 comments:

Post a Comment