2013-Favorite looks + new video

 I just wanted to post a few of my favorite looks  from 2013 and looking back,I see that I juggle with different elements, different styles adapting them . I don't always pick items that look good on me, but I think that experimenting is the only way you could evolve. And when I analize the pictures I can see what is not good and what is, you should try this on your own and I bet you can find your own perfect style! 

I also posted here the latest video we did, a natural eye make-up by Kiaari Andreea. Hope you like it


Am vrut sa postez cateva din tinutele mele preferate de anul trecut si uitandu-ma peste ele imi dau seama ca stilul meu e destul de eclectic, combin diverse elemente de inspiratie diferita. Nu tot timpul aleg elemente care imi stau bine, dar consider ca singurul mod de a evolua este prin a experimenta. Ma uit la fotografii si vad ce nu imi sta bine, ce am ales prost sau ce tinute imi stau bine si cred ca oricine poate face asta. Cred ca pentru a va putea crea o imagine reusita, o varianta foarte la indemana e sa va pozati tinutele dupa care le analizati comaparandu-le intre ele. Ce ziceti? incercati?

Am postat si cel mai recent clip facut cu Kiaari Andreea. Ea a ales de data aceasta un machiaj natural pentru Diana Gabriela care i-a fost model. Va place?

















0 comments:

Post a Comment