Flared jeans

 It's been snowing here for a day:| yes, damn it! I hope this won't lastt much because I already hate it.
I have spring on my mind because I found these jeans back in my closet and I really love their cut. I also want to find a dark blue shade that has a similar flare leg, any tips for me?
Of course you noticed my favorite necklace , right? It's so light that I barely remember having it on  but that is not really a problem because it matches almost anything I wear.

 The giveaway winner is: Vasile Cosmina! Congratulations!
Have a great Sunday!


La noi ninge de o zi si deja mi-a ajuns, e groaznic si sper ca nu o sa dureze prea mult treaba asta. Eu sunt cu gandul la primavara pentru ca tocmai ce am regasit blugii astia in dulap si ma tot gandesc cu ce tricouri sa ii port. Sunt in cautarea unei perechi de blugi inchisi la culoare in acest gen , poat eimi ziceti si mie daca ati vazut pe undeva.
Ma gandesc ca ati  observat deja lantul meu favorit pe care nu il mai dau jos, de multe ori pentru ca si uit ca il port, asa de usor e, dar asta nu e o problema ca se potriveste cam la orice.
Am anuntata si castigatoarea concursului!
Felicitari! Duminica placuta va doresc!




 Hat: thrifted
Shirt; Here
Bag: Here
Jeans: Glo
Necklace: Here


 And my favorite song right now
http://www.youtube.com/watch?v=lHjUuojffds

Photos by Veres Krisztian

0 comments:

Post a Comment