Green bugs on black leather

 On this weather a warm jacket is really important and I love layering because it is very practical, so over a loose jumper all you need is a cool jacket, hooded too. I probably told you before but I am not a fan of blue, except blue jeans. Not sure why but I don't really love that color. I never liked green either until  a few years ago, I think it looks nice with my red hair.


Pe vremea asta o  jacheta calduroasa e obligatorie si pentru ca imi place sa ma imbrac in "straturi" mi se pare practic ca peste un pulover largut sa iau o geaca groasa, daca are gluga si mai bine. Cred ca v-am mai spus acum ceva timp ca nu imi place albastru, mai putin la blugi. Nu stiu de ce , dar nu imi place culoarea, si nici cum imi sta mie cu ea. De fapt nici verde nu mi-a placut, pana acum cativa ani. Acum mi se pare ca da bine si cu parul meu. 






 Jacket: Here
Pants:Topshop
Jumper: Here
Necklace: Here
Bag: Here
Sunnies: Ray-Ban
Boots: Here



Photos by Veres Krisztian


0 comments:

Post a Comment