BAD cat

 Good times are coming so let's have a little fun! I don't think I am the funniest person around but sometimes I like to play with accessories. So when I saw this cute hat I had to have it. It simple, not that excentric and easy to match. You can get it in several online store and even local. I think this would be quite cute in summer too so I am thinking of ditching the tights and pairing it with shorts , a cool T-shirt and sneakers.


Vin vremuri bune asa ca e cazul sa ne distram putin . Nu cred ca sunt cea mai amuzanta persoana, dar imi place sa fac misto cateodata. Asa ca atunci cand am vazut palaria asta stiam ca va fi o achizitie geniala. E simpla, dar iese in evidenta fara a fi prea excentrica si cred ca e foarte portivita si pentru vara. Am vazut ca se gaseste in mai multe magazine online, dar si local, cred ca in Iulius Mall am vazut una asemanatoare. Deja m-am gandit la vara sa renunt la dresuri si sa o port cu pantaloni scurti, un tricou si tenisi.






 Hat: Here
Shirt: Here
Shorts: Here
Boots: Here




Photos by Veres Krisztian

0 comments:

Post a Comment